Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forumet där vi diskuterar hur man tjänar pengar på enkäter och även andra sätt. Blogg: http://enkater.blogspot.com
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 QuickThoughts

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Morbid




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 14-06-14

QuickThoughts Empty
InläggRubrik: QuickThoughts   QuickThoughts Icon_minitimelör jun 14, 2014 6:27 pm

Hej
Är det någon fler än jag som har problem med ovan nämnda företag då det gäller att få betalt för undersökningar?

Jag är medlem i åsiktstorget (som för övrigt betalar ut ersättningen via PayPal och det fungerar bra) På åsiktstorgets hemsida gör dom reklam för detta Quickthoughts och man kan registrera sig där. Bra betalt med tio kronor per slutförd enkät. Dessa enkäter kan innehålla från 3 frågor och uppåt men jag har alltid upplevt dom som ganska korta. Man gör dessa med hjälp av en smartphone.

När jag hade kommit upp i 100:- så ombads jag ta ut det i ett presentkort på cdon.com och så gjorde jag. Tyvärr har det nu gått två månader och jag har ännu inte fått mitt presentkort och jag lär inte få något heller. Nu kommer jag tyvärr inte ihåg vad företaget heter som ombesörjer utbetalningen men jag känner igen dom från ett annat undersökningsföretag som jag också blev blåst på ersättningen av, nämligen YOUR VOICE.  Företaget bakom dessa som sköter om att betala ut ersättningen är alltså ett och samma företag och det är ett problem att få ut ersättningen. Man får helt enkelt ingen. Jag har skickat ett flertal mail men får alltid samma löjliga svar med attityd som "Ursäkta att det dröjer" "vi undersöker och återkommer" "kan du förklara hur du"
Det var vad jag hade att säga idag men jag är medlem i flera paneler och har bra erfarenhet av de flesta. Den allra bästa som jag är med i är nog M3panelen, den gillar jag stenhårt. Lika med globaltestmarket. dom betalar ut kontanter med hjälp av en check som man går till banken och sätter in på sitt konto kostnadsfritt i egen bank, Kanonbra. Det står på deras hemsida att dom betalar ut i USD, det är felaktigt eller gammal info. Man får SEK.
Till överst på sidan Gå ner
 
QuickThoughts
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Enkäter :: Dåliga sidor-
Hoppa till: